Your choice.

Jeg har længe tænkt på at lave dette indlæg, da jeg gerne vil høre, hvad I synes er spændende, og hvad I synes er mindre spændende. Hvad synes I der er godt, at jeg blogger om, eller hvad der er mindre godt? Måske er der noget, I gerne vil have, at jeg blogger mere om eller noget, som I gerne bare vil se mere til på bloggen. Alt det I mener, kan I skrive her.
Som I nok også kan se, har jeg fået ændret lidt på layoutet. Jeg har skiftet jordfarverne ud med et mere lyst og sommerligt look, og så har jeg ændret på headeren, så den ikke virkede så tung og stor som før. Hvad synes I om det nye her på bloggen?

Laura Ravnkilde
2012-04-25 / 19:09:58
http://lauraravnkilde.blogspot.com

Præcis som du selv skriver, er det nye design dejlig sommerligt. Var også rigtig vild med det gamle, men det her er vildt skønt. :-)



Pani

Layoutet er rigtig pænt! - jeg ville gerne se nogle flere af de billeder du har tager. (:



Emma
2012-04-25 / 19:09:58

Jeg kunne bedre lide det andet layout tror jeg. Det var fedt og anderledes :)



Pernille
2012-04-25 / 19:09:58
http://pernilles.tk/

Det lyder godt!



Caroline
2012-04-25 / 19:09:58

Synes det nye er virkelig flot og lyst, kan godt lide - det som du selv skriver - at det er flot at headeren ikke er så stor og "tung".



Elsker din blog. Ville ønske du bare skrev hvor du har dine ting fra når du laver et outfit of the day indlæg. - Ellers mere hverdag, shopping og billedebomber af noget du har lavet.



Lis
2012-04-25 / 19:09:58

Jeg kunne meget bedre lide det andet, men det her er da også fint. Kunne rigtig godt tænke mig at se flere billeder af naturen! Og også gerne tegninger, hvis du altså orker det, men alt i alt er det op til dig! dx



Anonym
2012-04-25 / 19:09:58

Jeg syntes det kunne være fedt, med outfit billeder, og ligesom at du laver et 'Sommer' look, og måske et strandlook, fra din garderobe og så tager ogle billeder, og lægger det ind, og siger hvor det er købt.



Emma

Jeg synes, det er helt vildt flot, som du har lavet headeren om. Det giver bloggen det lettere, "luftigere" look i forhold til, hvordan du havde det før. Thumbs up!




Navn

Blog