Armbånd under 30 kr.

1 - Cross bracelet 2 - Triangle bracelet - 3 - Skull cross bracelet - 4 - Stud bracelet - 5 - Rope + chain bracelet 6 - Bead Bracelet 
 
Ville lige dele et par af mine ebay-crushes for tiden med jer. Jeg har allerede bestilt nummer 1 i sølv og guld, og nummer 4 i sølv. Nu venter jeg bare på, at postmanden dukker op i min dør, med disse lækkerier!

Simone Angelbo
2012-08-24 / 21:14:00
http://simoneangelbo.blogspot.dk/

Dejligt at dit ebay indlæg handler om en bestemt ting og til en bestemt pris! Det vil jeg meget gerne se mere til ;-)



Michelle
2012-08-24 / 21:14:00

Hej, super fin blog! jeg håber du vil tjekke min ud! www.michellebentzen.bloggersdelight.dk :-)



Ida

Super fede armbånd!
Jeg har søgt på alt ebay, for at finde armbånd nr 6, men det er næsten umuligt for mig. Du har ikke tilfældigvis et link eller noget? Det ville være skønt!

Svar: Bare klik på navnet :-) Navnene under billedet er link.
Pernille Friis




Navn

Blog