This might be a girl's room


Emma
2012-08-18 / 16:02:30

Det er altså nogle vildt flotte billeder du tager : )
Giv mig opskriften!!!!!

Svar: Tak skal du have - men jeg fotograferer nu uden opskrift :-D
Pernille Friis



Maya Kirkegaard
2012-08-18 / 16:02:30
http://famehunter.blogspot.com

Hej Pernille! Du redigere på en helt speciel måde, som om du ligger virkelig meget fokus på tingen du vil fotografere. Ej jeg er ikke så god til at forklarer, men vil du ikke fortælle hvordan du gør? :)

Svar: Bruger et objektiv med en høj blænde - i dette tilfælde mit 35mm f/1.8 :-)
Pernille Friis



Simona
2012-08-18 / 16:02:30

Gode billeder ;)



Liv

Hej Pernille. :) Kan virkelig godt lide halskæden i det øverste billede, hvor er den fra?

Svar: Hej :-) Den er fra Gina Tricot, men det er et godt stykke tid siden, at jeg købte den.
Pernille Friis




Navn

Blog