Tørklæde

Se lige det her lækre tørklæde, som jeg fik købt mig i går! Havde det på i morges, det er virkelig varmt og stort, og så elsker jeg farven. Læg lige mærke til, at jeg på billede nummer 2 nærmest har en hel blond tot forrest i mit hår. ØV - hvor savner jeg dog at være mørkhåret, især efter at have siddet og kigget på gamle billeder! Se lige DET HER fra august 2010, årh hvor var mit hår lækkert der :-(

Emilie

Pjat, dit hår er stadig så smukt - og så elsker jeg dine øjne!

Svar: Hihi, tak!!
Pernille Friis



Sofie
2012-08-27 / 20:24:04

Tørklædet matcher dine øjne! :)

Svar: Ja, men kun når solen skinner! Ellers er de sådan mere matte i det :-P
Pernille Friis



Liv

Hej Pernille. På hvert eneste billede du tager af mennesker, træder deres øjenfarve ekstremt meget frem og det ser virkelig smukt ud. Er det noget dit kamera kan gøre eller bruger du en bestemt linse? Eller måske et redigerings program? :)

Svar: Hej! Jeg fremhæver for det meste øjnene med effekten "Unsharp mask" - som findes i de fleste redigeringsprogrammer :-)
Pernille Friis



Emma
2012-08-27 / 20:24:04

Hvor har du købt tørklædet, det ser virkelig lækkert ud? :)

Svar: Det er fra H&M :-)
Pernille Friis



Emma
2012-08-27 / 20:24:04

Som altid - virkelig gode billeder!

Jeg ville bare vide hvilket objektiv der er brugt til disse billeder? Og hvilket redigerings program du bruger?

Og til sidst: Det er ritig ærgerligt det med dit hår, og jeg kan godt forstå dig, for du var mega pæn med brunt hår!



Laura
2012-08-27 / 20:24:04

Flot tørkleæde. Det er virkelig flot til dine øjne! (:




Navn

Blog