Natur.

Var et smut ude i den Lollandske natur i dag for at se andet end marker og.. marker. Stranden oven over var fyldt med is så langt ud man kunne se, dog var der en åbning på et par meter, hvor vandet fra en lille å flød ud i. Fik også klatrer op på en af de store bakker. Fin udsigt, det var der!
I dag er det også den sidste dag i min ferie, som slutter i morgen. Øv, hvor er den dog bare gået alt for hurtigt, den søde lille ferie :-(

Luna
2012-02-19 / 21:14:04
http://luna-brejning.blogspot.com

Hejsa!

Jeg har været så heldig at få en blogaward, hvilket betyder jeg skulle finde 5 blogs med under 100 læsere, som skulle have en blogaward af mig, deriblandt har jeg valgt dig!

Din opgave er så bare nu, (eller ja, det er vel valgfrit!) at lave et indlæg med dine 5 yndlingsblogs, med under 100 læsere, og skrive at du fik awarden fra mig! :)



Kram,

Luna // www.luna-brejning.blogspot.com



Sara
2012-02-19 / 21:14:04
http://droemmespind.blogspot.com

Hvor er det dog nogle smukke billeder, Pernille! Du har virkelig talent for at finde de rette vinkler, samt give billederne en god stemning.

Ros herfra!




Navn

Blog