Details of my room.

Gennem tiden har mange af jer spurgt om billeder af mit værelse, hvor jeg har sagt nej. Det skyldes, at jeg er en af de personer, der lever under evig ombygning. Jeg har altid møbler der ikke er samlet, og ting der ikke er ryddet væk. Men her får I i stedet for et par detaljebilleder.

Men ja, så kom jeg hjem søndag aften. Jeg var virkelig øm over hele kroppen af at have gået så meget rundt, og guud hvor var det dog koldt at sove i telt! Men ud over alt mit brok, så blev billederne skam gode nok :-) I morgen skal jeg til skriftlig engelsk årsprøve, så min far har været oppe og købe en printer i dag. Indtil videre har vi brugt næsten flere timer på at få den til at virke. Dø, dumme printer.

Julia
2012-06-06 / 17:53:49
http://planetenjulia.blogspot.com/

Hej Pernille!

Jeg har nu fulgt din blog i et stykke tid og jeg er meget inspireret af dig. Jeg har for nylig åbnet en ny blog, som jeg ville blive meget glad for, at du måske kiggede forbi :)))



Mvh Julia




Navn

Blog