Bukserne strammer..

Når bukserne bliver for stramme og når man pludselig skal en størrelse længere op i tøj end man plejer, så ved man, at man skal droppe de flere chipsposer og kager man spiser om ugen. Nu er tiden kommet for mig. Jeg har snart taget hele 5 kilo på siden jul, så nu siger jeg stop! Kunne mærke kiloene slog ind her den anden dag, hvor jeg skulle have et par bukser på og knapt nok kunne få dem over mine lår. Jeg har kunne passe dem så længe jeg har haft dem, nu ville de bare ikke mere, når et par ekstra kilo har sat sig på mig. Har i et godt stykke tid det sidste år kunne spise og spise uden at tage på, nu er det dog stoppet. Jeg har sat mig for, at jeg skal til at være sund! En masse sund mad skal erstatte chips og kage og cyklen skal erstatte køreturene i bilen.. Wish me luck!


Navn

Blog