Lørdagshygge.

Endelig er det lørdag - tid til at slappe af og sove længe! Jeg har trods det lækre vejr opholdt mig inde det meste af dagen, da jeg jo fik mig en slem solskolding i går. Soleksemen har også godt indtaget min krop, og hvor det dog bare klør. Solskoldning og soleksem, det er virkelig to af de værste ting ved sommeren. Nu står den på hygge med Lasse, en jordbærtærte og Eurovision i TV'et, jeg klager bestemt ikke. Jeg fik læserferie i går, og på tirsdag begynder skrivningen af vores store danskopgave i år. Fredag til søndag befinder jeg mig et sted omkring Næstved, hvor jeg skal være fotograf for et stort rollespil der hedder Legendernes Verden, så der bliver desværre ikke rigtig aktivtitet på bloggen i de dage.. Håber I nyder sommeren, god weekend!

Emma
2012-05-26 / 22:19:17

Synes det er enormt fedt du har fået det fotojob, det er virkelig vildt alligevel.




Navn

Blog