What I've been up to lately..

Jeg har virkelig sløset herinde på det sidste, det må I undskylde. Men når man er blogger må man en gang imellem bare stresse af og glemme bloggen, selvom der er nogen derude der savner ens indlæg. Sådan en periode har jeg haft - bortset fra, at af-stressningen ikke har eksisteret. Som jeg har skrevet tidligere havde jeg ikke Kristi Himmelfartsferie, dog en enkelt dag fri fra skolen. I fredags var jeg så lige  et par timer i skole, bagefter skulle jeg ud og tage portrætbilleder af nogle børn. Lørdag stod jeg tidligt op, og så kørte jeg i Ikea med Lasse og hans mor. Søndag stod den på spanskafevering og grill hos min bror, så jeg har haft en fyldt weekend. Solen har også fået min opmærksomhed, mens den bare giver min hud en rødme og svien. I år skal jeg blive brun! • Håber i har haft en god weekend :-)
BULLET OPERATOR
Unicode: U+2219, UTF-8: E2 88 99

Ida
2012-05-22 / 17:17:28
http://fakelordvoldemort.yup.dk

Jeg har det på præcis samme måde, måske en kombination af afgangsprøver og store klatter af smeltet hud...



Lion.

Jeg sys' det er en super lækker blog du har dig, der er nogle super flotte billeder, og du er en smuk og meget fotogenpige! :3




Navn

Blog