Det er ikke så svært som jeg troede


Det passer. Det med at gå på kur og spise sundt, det går nogenlunde. For halvanden eller to måneder siden, besluttede jeg mig, at det var slut med fortsat at tage på - og denne gang skulle det altså være alvor! Jeg har nærmest levet af chololade, slik og hvidt brød før - i alt for store mængder. Til hverdag er hvidt brød, chokolade, kage, slik og is mm. udelukket og erstattet med rugbrød og en masse frugt, dog i weekenden er det ok, bare ikke i alt for store mængder. Jeg er gået fra 49,7 kg. til 47 kg. nu, og jeg har skam bestemt ikke tænkt mig at slutte endnu. Motionen følger ikke helt med endnu, jeg bliver stadig forpustet når jeg cykler til skole, og kan ikke løbe mere end 20 meter uden at blive fuldstændig udmattet. Men hold da op, hvor er jeg glad for, at jeg er begyndt på det her - farvel dumme overflødige kilo!

Olivia
2012-10-06 / 11:44:00

Hvilket kamera har du?

Svar: Et Nikon D90 :-)
Pernille Friis



katrine korning

God frugt kan faktisk være ligeså godt som slik for mig nogle gange :) flotte billeder!

knus
http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/



Rabbit
2012-10-06 / 11:44:00
http://madebymoustache.blogspot.dk/

Ak, ja. Jeg kæmper selv med vægten dagligt, men pga. en kageglad klasse, en kaloriebombe-elskende familie og min egen trang til kulhydrater sker der ikke rigtig noget på den front. Desværre...

Svar: Sådan havde jeg det også, indtil jeg for tydeligt begyndte at kunne se, at jeg havde haft et for afslappende år :-)
Pernille Friis



Anonym
2012-10-06 / 11:44:00

Undskyld, men hvad sker der? 47 kg er INGENTING. Hvor høj er du lige?

Svar: Jeg er skam også kun 152 cm. høj :-)
Pernille Friis



Olivia
2012-10-06 / 11:44:00

Super fede billeder du tager! - Wow, jeg forstår ikke hvorfor du prøver at tabe dig, 47 kg er jo ikke særlig meget i forhold til din alder. Jeg vejer næsten 47 kilo og jeg er fjorten og om lidt femten. Så .. wow. ^^'

Svar: Ja - men ens vægt bør jo også følge med ens højde, og jeg er ikke ligefrem den højeste :-)
Pernille Friis



Olivia
2012-10-06 / 11:44:00

Jeg er heller ikke særlig høj. (:




Navn

Blog