Emilia knitted sweater

Købte disse to fnuller-strikke (ja, hvad kalder man sådan noget?) i forgårs. Ja, det er samme model, bare i to forskellige farver, jeg kunne bare ikke vælge. De er bare SÅ bløde og er virkelig noget af det mest behagelige, jeg nogen sinde har haft på!

Emma
2012-10-20 / 21:07:00

Link til den på gina tricots hjemmeside? Kan nemlig ikke selv finde den ; )

Svar: Har købt dem i butikken :-)
Pernille Friis



Mathilde Mac

Super fin og personlig blog du har!

//Mathilde

www.mathildemacdonald.bloggersdelight.dk



Louise Sjøberg

Har kigget på de trøjer! Har bare ikke råd til dem lige for tiden :/



Line Bjerg
2012-10-20 / 21:07:00
http://linebjerg.blogspot.dk

Det er nogle virkelig fede trøjer, hvad hedder butikken? pris? - Jeg elsker din blog, den er bare så fed! Den er så meget bomærket. Det ville være fedt hvis du vil kigge forbi min blog :-)

Søde hilsner fra Mig..

Svar: De er fra Gina Tricot :-) og tak skal du have! Kigger forbi din.
Pernille Friis




Navn

Blog