Better late than never

Maxi nederdel - Ebay. Jakke - Only. Bluse - Gina Tricot.

Emilie

Ville ønske du var min outfit fotograf <3

Svar: Hihi, det er skam ikke mig der har taget disse billeder, det er min kære kæreste!
Pernille Friis



Liv

Hvordan laver du den der effekt, som der er på det sidste billede? :)

Svar: Spejlvender billede :-)
Pernille Friis



Pani
2012-09-15 / 20:30:00

Der er synd, at du altid poserer på samme måde, da det bliver meget ensformigt i længden. Dog jeg elsker at følge med i dit liv og du virker som en herlig person!
Knus herfra.

Svar: hihi, det bliver bare nemmere, når man ikke lige er den mest fotogene person.......
Pernille Friis



Laura
2012-09-15 / 20:30:00
http://laurapedersens.blogspot.com

Utrolig dejlig blog du har. Elsker hver gang du laver et nyt indlæg. ♥
Hvilket kamera bruger du?
Knus.

Svar: Tak! Jeg bruger et Nikon D90 :-)
Pernille Friis



Ida

Elsker outfittet, nederdelen er jo fucking fed man!!



Julie
2012-09-15 / 20:30:00
http://danishnotess.blogspot.dk

Lækker jakke!!!!



Olivia
2012-09-15 / 20:30:00

Hvor kommer din halskæde fra? (:




Navn

Blog