Svar på spørgsmål #1

Hvilket kamera + objektiver, har du? Og hvad har de kostet?
Jeg har altid haft nikon, og lige nu har jeg et Nikon D90. Af objektiver har jeg et Nikkor 18-105mm. f/3.5-5.6G ED-IF AF-S VR DX og et Nikkor 35mm. f/1.8G AF-S DX. Mit D90 købte jeg fra en, der havde brugt det i omkring en måned for omkring de 3000 kr. - nyprisen for det er omkring de 5000 kr. 18-105mm. objektivet kostede omkring 2000 kr. og 35mm. objektivet kostede omkring 1600 kr. 
 
Kan du lave en room tour? 
Jeg lover, at der på et tidspunkt kommer en room tour, jeg ved bare ikke hvornår. Mit værelse er jeg bestemt ikke tilfreds med (endnu), og i efterårsferien skal jeg have høvlet mit gulv og sat mit nye skab op - så der går nok et stykke tid. 
 
Hvem får du inspiration fra?
Jeg får inspiration fra en masse - men de to, der inspirerer mig mest er Emma Wagenius og Johanna Johansson
 
Hvordan holder du dig i form? 
Jeg holder mig desværre ikke rigtig i form! Jeg har over det sidste stykke tid taget omkring 5 kg. på, som jeg nu er igang med at smide ved at spise sundt. Lige nu har jeg tabt mig et par kilo, så mangler kun de sidste.
 
Er du tilfreds med dit udsende? 
Bestemt ikke, lige som så mange andre piger. Men selvfølgelig har jeg både dage, hvor jeg føler mig nogenlunde pæn og dage, hvor jeg bare har lyst til at blive hjemme, fordi jeg føler mig så grim, hæhæ. 

Hvad er din drøm for fremtiden?
Efter gymnasiet regner jeg med, at jeg skal læse noget medieproduktion :-) 
 
Hvad fik dig til at starte med at blogge? 
Jeg startede egentligt med at blogge på siden SKUM bare for hyggens skyld. Senere oprettede jeg en mere seriøs blog på tumblr, hvor hensigten med den egentlig var bare at vise de billeder jeg tog. Senere igen begyndte jeg dog at bruge den som en hverdagsblog, hvor der både var tekst + billeder.
 
Hvilke butikker shopper du mest i? 
Jeg shopper mest i H&M og Gina Tricot, magter ikke at give en formue for mit tøj, haha. Ellers er jeg begyndt at bruge Ebay en del, som I nok har set her på bloggen.
 
Hvilken er din ynglings parfume?
Jeg har ikke kun en, men to! Viva La Juicy fra Juicy Couture og Be Delicious fra DKNY.

Anne'

Super indlæg. Hvorfor er din blog på en svensk side? :)

Svar: Synes ikke rigtig, at de danske lever op til min forventninger :-)
Pernille Friis




Navn

Blog