First day

Billedet er fra i går, hvor jeg havde første skoledag i 3.g - endelig er starten på afslutningen kommet! Hvis dette år går lige så hurtigt som de sidste to ville det være fantastisk, for hvor glæder jeg mig altså til, at den fine røde og hvide hue sidder på mit hoved. Desuden så se hvor langt mit hår er blevet - er det ikke utroligt? Bliver altid så overrasket over, hvor langt det er, når det er glat og naturligt. Jeg overvejer også at få lavet bølger/lette krøller, så det fylder lidt mere - glæder mit til at det forhåbentligt skal ske, trænger simpelthen til noget forandring med mit hår ♥

Cathrine
2013-08-15 / 20:24:00

Du er bare så vildt smuk, Pernille!! (Er kommet i klasse med en der ligner dig ret meget, troede faktisk I var i familie, ha ha)



Ida / Fashionlab
2013-08-15 / 20:24:00
http://www.fashionlab.dk

Du har SÅDAN et flot og naturligt hår! Men skal der ske noget nyt, vil jeg glæde mig til at se resultatet :)

Og det sidste år, det går hurtigt! Men nyd det - Jeg savner gymnasiet :)

Svar: Tusind tak! Glæder mig også til, at der skal gøres lidt ved det :)
Pernille Friis



Mie Dina
2013-08-15 / 20:24:00
http://www.miedina.com

Sikke et smukt billede af dig! Og jo, dit hår har fået en rigtig flot længde. At få lavet bølger kan jeg sagtens forstå du overvejer, jeg har selv fint glat hår, og har overvejet det, men det kræver bare mere styling hver dag - så det må man lige gøre op med sig selv, om man får gjort :)

Svar: Tusind tak! Det er bare naturlig-looking bølger jeg vil have, så der er heldigvis ikke så meget styling ved den slags :)
Pernille Friis



Laura
2013-08-15 / 20:24:00

Nu ved jeg godt, at det er lang tid siden, du har købt din jakke fra River Island, men ved du om man stadig kan købe den et sted? Og hvis man kan, hvor? Jeg er simpelthen SÅ forelsket i den <3

Svar: Kan man ikke, desværre <3
Pernille Friis




Navn

Blog