Summer paradise

1. + 2. række: Kreta ♥ 3., 4. og halvdelen af 5.: Danmark ♥ halvdelen af 5. + 6.: Mallorca ♥ Lige nu kunne jeg godt bruge en ferie til et eller andet lækkert sted sydpå, hvor strandene er fyldt med lyst sand og skaller som disse. Når jeg ser vejrudsigten for de næste par mange dage, og ser den lille sky med et par regndråber under, så er solferie noget der står højt på min ønskeseddel. Jeg vil også tage billeder af brune ben i den turkisblå pool, markeder med frisk frugt og købe massesvis af armbånd fra lokale boder - men det bliver næste år! Har I været på ferie nogen steder i år? 

Cathrine
2013-08-05 / 20:48:00
http://www.barnafnatten.blogspot.dk

Har været på Kreta i en uge - så lækkert!

Svar: Der er også skønt! Var der sidste år hvor der var hedebølge..
Pernille Friis



Olivia
2013-08-05 / 20:48:00

Det lyder ikke dårligt med en rigtig badeferie. - Jeg har været i Spanien, hvor der var de 40-45 grader hver dag. (:

Svar: Årh - det tror jeg så lige ville være lidt for varmt til mig, der også gerne vil ud og se noget, og ikke bare ligge på stranden :)
Pernille Friis



Aida
2013-08-05 / 20:48:00

Er helt vild med de grønne skaller øverst til venstre billeder!!
Har også kun været i Danmark i år, dog har været helt fantastisk så det gør ikke rigtig noget ;)

Svar: De er også så utrolig flotte! Ja vejret her har i hvert fald ikke været dårligt i år :)
Pernille Friis




Navn

Blog