Currently mood: ..

Min dag i dag har stået på 0% skole men dog 100% SRO-skrivning. Møg kedeligt og en sikker dræber. .. + Hvis nogle af jer har nogle ønsker til indlæg, som I godt kunne tænke jer at se, så skriv en kommentar her. ♥

Freja
2013-02-06 / 19:10:00
http://fotogenerne.blogspot.dk

Hvilken MacBook Pro er det du har? 13"? I så fald, er den god? Er der nogle ulemper ved den og er den hurtig?
Overvejer nemlig en. :)

Svar: Ja, det er en af de gamle 13" :) Tror det er 2010 eller 2011 modellen. Jeg synes den er rigtig god (især mousepad'en, haha. Kan ikke holde andres mousepad ud længere) Men dog bliver den meget varm..
Pernille Friis



Olivia
2013-02-06 / 19:10:00

Vil vildt gerne se en roomtour af dit værelse. :)

Svar: Mit værelse er ikke særlig pænt - derfor jeg kun viser små stykker af det :D Mit skab er ikke stort nok, hvilket leder til, at der også ligger tøj rundt omkring..
Pernille Friis



Freja Kock
2013-02-06 / 19:10:00

Mig igen, ja. Tak for svarene. Har lige et spørgsmål mere ;)
Hvordan er str. på den? Altså når man fx ser film, eller når man redigere billeder. Og er skærmen i god kvalitet? Hehe, undskyld, men kender ikke rigtig nogen med en macbook som jeg kan spørge.. Så håber du vil være så sød at svare igen :)

Svar: Skærmopløsningen er 1280 x 800 px :)
Pernille Friis



Anonym
2013-02-06 / 19:10:00
http://byannacarlsen.blogspot.dk

Fed blog, og vildt gode billeder:)

Tjek meget gerne min blog ud:-D

Svar: Tak! :)
Pernille Friis



Nihad

Kunne du måske godt lave en roomtour? (:

Svar: Læs mit nyeste indlæg :-)
Pernille Friis




Navn

Blog