Akryl-tip

Jeg ved ikke om I har set det, men Rema1000 sælger i denne uge forskellige akryl opbevaringsbokse. Jeg købte denne for et par dage siden, og prisen for den var 70 kr.

Emilie Mahler

Hvor er den fed! ;)



Julie Meldgaard Kirkeby
2013-01-31 / 20:24:48
http://falmetgraa.blogspot.dk

Er de gode? For har selv et par stykker fra Søstrene grene, og kunne godt bruge nogle :-)

Kram Julie
// falmetgraa.blogspot.dk

Svar: Synes de er samme kvalitet som dem fra Søstrene Grene, men lidt mere pricey :)
Pernille Friis



Anya

Uh, den mangler jeeg! Smutter forbi Rema1000 i morgen. Knus Anya

Svar: :D
Pernille Friis



Emma
2013-01-31 / 20:24:48

Hej Pernille, jeg elsker din blog og har læst den siden du bloggede på Tumblr!
Jeg savner dengang hvor du skrev noget mere tekst og om dit liv, på en eller anden måde synes jeg ikke den er så personlig som den har været. Du må virkelig ikke misforstå mig, for jeg elsker din blog, og det er helt sikkert en af mine ynglings! :-)

Svar: Hvor er det fedt at høre, at nogen har været med fra starten af! Men efter min blog er blevet større og større, følte jeg, at jeg ville holde lidt igen med at skrive om mit privatliv, da jeg syntes, at det begyndte at blive lidt sært, når over 200 vidste hvad der skete lige præcis nu i mit liv :)
Pernille Friis



Olivia
2013-01-31 / 20:24:48

Årh hvor er den bare lækker! Jeg ville helt klart købe den, hvis det ikke var fordi at jeg skulle spare.. øvøv. Men super fed ting. :-)



Victoria
2013-01-31 / 20:24:48
http://Fashion-attention.blogspot.dk

virkelig fedt indlæg, og store flotte billeder



Ida
2013-01-31 / 20:24:48
http://Idas-notebook.blogspot.dk

Vildt fed blog! Meget skarpe billeder:-)

Det ville betyde meget, hvis du gad, smutte forbi min blog og lægge en kommentar!:-)

Knus Ida
Idas-notebook.blogspot.dk

Svar: Tak! Tager et kig :)
Pernille Friis



Julie
2013-01-31 / 20:24:48

De er virkelig fine!



Simone

De er godt nok fede! Jeg har selv lige været nede at kigge. Dog var der ikke flere tilbage af dem med tre skuffer, så købte to af dem med to skuffer. :)

Svar: Vildt at der stadig var nogle tilbage :-D Synes altid, at de bliver revet væk.
Pernille Friis



Trine
2013-01-31 / 20:24:48

Dette er dog ikke til dette opslag, men jeg syntes det er ærgeligt man ikke kan søge på diverse opslag fx. nye køb, sundhed, ebay, osv. :)

Svar: Det tilbyder min platform desværre ikke :)
Pernille Friis



OliverGasia
2013-01-31 / 20:24:48

asian hairy photos
latina twat
mature tits hairy
https://hairypussypix.com/beautiful/ - beautiful girl with pussy



Charlescrype
2013-01-31 / 20:24:48

my cohorts have been dreaming about. The up to date info on this network is excellent and helpful and will help my family and friends in our studies a lot. It looks like this network has a significant amount of info about subjects on the site and this page and other categories and information also show it. I'm not typically on the internet very much but when I get an opportunity i'm always looking for this sort of knowledge or stuff similarly related to it. If someone gets a chance, take a look at my website: what is considered substantial gainful activity in San Elizario, TX




Navn

Blog