Cravings

 
H&M t-shirts, Juicy Couture starter charm bracelet, spike platform sneakers, Marc Jacobs slim zip wallet, Nike air max 90, Marc Jacobs Amy mini watch, Lisbeth Dahl toilettaske, Adidas t-shirtH&M top. Tryk på navnene for at komme til tingene. 
 
..Hvis bare man havde liidt flere penge i banken. H&M toppene, Adidas t-shirten og de sorte spike platform sneakers står på min må-snart-købe liste, resten kommer på div. ønskelister i håb om, at nogen nu på et eller andet tidspunkt kunne tænke sig at forkæle mig. I år vil min garderobe blive en smule mere basic (selvom jeg sikkert ikke kan stå for alle de pasteller der kommer her til foråret..) og fejlkøbene skal der blive færre, eller slet ingen, af - som også er et af mine nytårsfortsætter, hæ. 

Olivia
2013-01-05 / 20:18:41

omg de der spike sneakers er jeg vilde med. Turde jeg gå med dem offentligt havde jeg købt dem! Elsker dem. :)



Linnea Ahm

Er pjattet med din blog! Super sprød!

Svar: Tak!!
Pernille Friis



Michella
2013-01-05 / 20:18:41
http://nudeblack.blogspot.dk/

Must know!! Hvor har du fundet de platform sneakers? Jeg må eje dem!

Svar: Klik på navnet :)
Pernille Friis



Teresa
2013-01-05 / 20:18:41

Årh, armbåndet er bare så fint!



Frederikke

Jeg er vild med din blog! Følger dig nu :)



Frederikke
2013-01-05 / 20:18:41

Fede ting, elsker armbåndet :)

Kig gerne forbi og skriv en kommentar http://innocentcherry.blogspot.dk :)




Navn

Blog