Quiet

Bloggen har været en del stille på det sidste, men der har simpelthen været så meget at lave fra min side af. I sidste uge fik jeg en lille nevø, hvor jeg så var oppe og se ham i Næstved. I tirsdags var jeg i Knuthenborg og tog derefter et par dage til København (på billedet ovenover ses et lille sneak peak på, hvad jeg har købt). Jeg har også brugt en masse tid udenfor - specielt på stranden, nu når det har været så lækkert et vejr her på det sidste, så bloggingen har stået lidt på standby. Fortsat god sommerferie til Jer - håber I nyder den lige så meget som jeg gør ♥

Amanda
2013-07-29 / 21:41:00
http://amandadamtoft.blogspot.dk

Lyder godt! Glæder mig til at se tingene :)
Hvad hedder den skrifttype du bruger til din blogtitel, den er vildt flot!?

Svar: Jeg kan desværre ikke huske det, da det er meget lang tid siden, at jeg lavede den ..
Pernille Friis




Navn

Blog