Sunny day

Selvom solen har skinnet på sit højeste i dag, har jeg brugt al tiden inde. I kender det sikkert - solen skinner, vejret ser lækkert ud indefra, men det er stadig en del for koldt til at opholde sig udenfor længere tid og finde ting at lave udendørs. Derfor har jeg brugt min dag indendørs foran computeren og tv'et, med gardinerne trukket fra. Min blog er småkedelig for tiden: kedelige hverdagsbilleder og en hel masse mad. Jeg håber, at den ny indfundne forårsfølelse kan give mig en masse mere inspiration ♥
 

Amanda
2013-03-03 / 14:55:40

hey (: hvor redigere du dine billeder? :D

Svar: Gimp og Iphoto :-)
Pernille Friis



Rosa Jensen
2013-03-03 / 14:55:40
http://rosaejensen.blogspot.dk

Fuck nogle fede billeder. .er faktisk ret vild med din blog! :) Overvejer kraftigt at blvie fast læser.. men scrolelr lige lidt længere ned og ser om reste naf indlæggende er så dejlgie som dette!

Svar: Tusind tak! :)
Pernille Friis



Signe Simonsen
2013-03-03 / 14:55:40
http://signne.blogspot.com

super fed blog!

Svar: Tusind tak! :)
Pernille Friis




Navn

Blog