Ebay favoritter: light & lace

1. Embroidered chiffon top 2. Crochet top 3. Lace cardigan 4. Chiffon lace dress 5. Crochet tee 6. Lace peplum top 7. Lace chiffon top 8. Rose jumper 9. Lace pleated dress 10. Harem pants 11. Lace top 12. Dress
 
Det er efterhånden ved at være et godt stykke tid siden, at jeg lavede min sidste "eBay favoritter". Nu har jeg lavet en ny én til Jer, denne gang i sommer-edition. Her til somer har jeg en drøm om, at alt mit mørke vintertøj skal skiftes ud med lyst og let sommertøj - så her er et par forslag til en masse tøj, der ville passe perfekt ind i garderoben til sommer uden, at det skal koste en formue. Se mine tidligere eBay favoritter her og her

Olivia
2013-05-24 / 18:33:00

Hvor er det nogle fine ting. :) Overvejer du at købe noget af det?

Svar: Ja - det hele måtte godt blive mit!
Pernille Friis



Stine
2013-05-24 / 18:33:00
http://eyesintheshadow.blogspot.dk/

Virkelig lækre ting, skal da lige ind og tjekke nogle af dem ud. (:

Svar: Jaa, de er så fine :D
Pernille Friis



Olivia
2013-05-24 / 18:33:00

Hahaha, tænkte nok. :) Hvad hvis du kun måtte vælge 1 ting?

Svar: Det er jo umuligt! Men nok nummer 6, 10 eller 12 :)
Pernille Friis



Olivia
2013-05-24 / 18:33:00

Kan godt forstå. De er simpelthen også bare floootte! :)



Ida Helene
2013-05-24 / 18:33:00
http://midyouth.blogspot.com

Pisselækkert, tror jeg skal have nr. 9!!! Hvor tit ender tingene i tolden for dig, når du bestiller fra Asien?

Svar: Altid :( Men de havner der ihvertfald ikke, hvis du bestiller for under 80 kr. ..
Pernille Friis



Sara Grønlund
2013-05-24 / 18:33:00
http://saragronlund.blogspot.dk/

Hvor er det nogle fine items! Og endnu bedre når de nå er i lyse farver, helt perfekt til sommer:-)

http://saragronlund.blogspot.dk/

Svar: Præcis :)
Pernille Friis



Rikke

Hvide og romantiske blonder; perfekt til lysesommerdage med bare tæer og blomsterkranse i håret. Jeg drømmer mig allerede en smule væk...
Kjole nr. 9 er forfærdelig yndig!



Oline
2013-05-24 / 18:33:00

Har du før købt tøj på Ebay fra Kina, hvor det er nået frem, uden at du skulle betale told? 😀

Svar: Ja :) Man skal kun betale moms + post DK gebyr hvis det koster over 80 kr. og bliver taget (dog skriver de fleste sælgere på pakken, at det enten er en gave (den virker dog ikke så ofte mere) eller at det koster under 80 kr.)
Pernille Friis



Oline
2013-05-24 / 18:33:00

Okay, jeg skal lige forstå det rigtigt, hvis varen koster under 80 kr. skal man ikke betale told, lige meget hvilken størrelse?

Svar: Man skal ikke betale told, medmindre ens beløb er oppe i tusinder. Det er moms + post DK gebyr (160 kr) man kan risikere at betale, hvis det er over 80 kr :)
Pernille Friis



Mie Nielsen
2013-05-24 / 18:33:00
http://mielouise.blogspot.dk

Super fed blog! Jeg er så inspireret af den!
Bare du bloggede oftere!
Jeg tænkte på om du ville være med i denne gruppe på facebook for bloggere ;)
http://www.facebook.com/groups/574862369233061/

Svar: Tak! :)
Pernille Friis




Navn

Blog