Lately on Instagram número seis

Hej igen alle - jeg er tilbage efter en lille pause på bloggen, så I får lige en lille opdatering med billeder fra min Instagram (@Pernillefriisx), nu hvor jeg har været fraværende i et stykke tid. Mandag i forrige uge vågnede jeg med en startende forkølelse, som så senere på ugen udviklede sig til en halsbetændelse - for første gang i 11 år og første gang efter jeg havde fået fjernet mandler. Jeg kunne nærmest intet spise og havde mest af alt bare lyst til at sove hele tiden. Min forkølelse er næsten væk nu, og halsbetændelsen er heldivgis også forsvundet. God weekend til jer 

Olivia
2013-09-21 / 13:24:00

Det lyder ikke sjovt.. men godt du er frisk igen! - Jeg har selv noget der hedder halskatar, men jeg har hørt at hvis jeg får fjernet mine mandler, kan det ende ud i at det bliver værre.. de sidste 2 år har jeg været syg gennemsnit 1 gang om måneden, og det var især slemt om vinteren. ofc.



Rikke

Du knipser virkelig altid de fineste billeder, overalt. Virkelig.



Victoria

beautiful pictures!
http://maybetonightt.blogspot.com.es/

Svar: Thank you <3
Pernille Friis



Laura Louise
2013-09-21 / 13:24:00
http://www.en-plus-en.dk

Fantastisk blog, smukke billeder og god inspiration!
Kig forbi min. Jeg har bl.a. en giveaway i gang ;-)

//Laura Louise - www.en-plus-en.dk

Svar: Tusind tak <3 Tager lige et kig :)
Pernille Friis



Simonie
2013-09-21 / 13:24:00
http://simonie.dk

hvor er den hvide top/bh fra du har på på 2 af billederne? :) <3

Svar: Loved by CSM <3
Pernille Friis




Navn

Blog