New in // Glitter

*FROM LEFT: Here, Here & Here
 
Godaften! Der har været lidt stille her på bloggen det sidste stykke tid - den mørke årstid en en stor forhindring for at tage billeder, som jeg føler, er præsentable nok til, at jeg kan tillade mig at poste dem her. Jeg bryder mig ikke om, at billederne er for kornede, har for voldsomme skygge eller, at der bare er et eller andet ved billedet, som bliver en gene for mig, når jeg ser på det. Stilheden kom ikke kun fra mig - jeg har lige opdaget, at jeg har fået fjernet noget i min HTML, som gjorde, at det ikke var muligt for Jer at skrive kommentarer til mine indlæg. Så irriterende, når man først opdager sådan noget et godt stykke tid efter, at "ulykken" er sket. 
 
På billederne ovenover ser I indholdet af min nyeste pakke fra Sheinside. En højhalset langærmet kjole, en kortærmet kjole med palietter og en bluse med wrap-ryg, eller hvad man nu kan kalde den - stoffet er "krydset" på ryggen, det ser i hvert fald SÅ fint ud, når den er på 

Rikke
2015-01-20 / 20:27:00

Hej :-)

Bliver der ikke lagt told eller noget på, når man bestiller fra sheinside?

Svar: Jeg har aldrig fået told på :) Jeg er dog heller ikke 100% sikker på, hvor de sender fra - de gange, hvor jeg har fået trackingnummer har der også stået, at det er sendt fra Holland.
Pernille Friis




Navn

Blog