Favorite shorts

Mine yndlings shorts ♥ De fortjener nu et indlæg for sig selv, selvom de har været vist herinde en gang før. 

Anja
2012-12-06 / 19:33:00

Hvor har du købt de ekstremt fede shorts henne? :-)

Svar: De er hjemmelavet af et par mørkeblå Levis 501 jeans :-D
Pernille Friis



Amanda
2012-12-06 / 19:33:00

Virkelig virkelig fed blog du har dig :-)

Svar: Tusind tak!!
Pernille Friis



Anya

Har lige fundet din blog! Og det er bare WOW! Din blog er virkelig fed. Hehe. Men hvorfor hedder din blog bla-bla.SE? Altså hvorfor er den svensk?

Svar: Tak! Fordi jeg synes, at de danske platforme ikke er noget for mig :-)
Pernille Friis



Ida
2012-12-06 / 19:33:00
http://www.tankevaekkende.com

Hvilket program redigerer du dine billeder i? :)

Svar: Gimp og Iphoto :)
Pernille Friis



Anna Sarlvit

Hej :-) Virkelig fin blog - og flotte billeder!
Har selv lige startet en blog, og det ville betyde meget hvis du ville tjekke den ud og evt. blive fast læser, som jeg er blevet med dig.
www.blogbyannacornelia.blogspot.dk

Knus

Svar: Tusind tak! Tager lige et kig :-)
Pernille Friis



Line Bjerg
2012-12-06 / 19:33:00
http://paviamode.blogspot.dk

Jeg kan godt forstå hvorfor de shorts der, er dine ynglings!




Navn

Blog