Did you know..

1. Da jeg var 4 år gik jeg med klap for øjet for at træne mit syn, og da jeg var 5 år fik jeg mit første par briller.
2. Jeg er 152 cm. høj og bruger størrelse 34-35 i sko. Jeg er ikke vokset i årevis. Kun udad. 
3. Mit yndlingsfag er matematik, som også er det fag jeg er bedst til. I folkeskolen hadede jeg det dog.
4. Jeg hikker utrolig meget. Jeg hikker hver gang jeg drikker/spiser noget - det værste er, at jeg hikker virkelig højt. 
5. Jeg er meget kræsen, og er ikke særlig glad for at smage på "ny mad". Jeg er heller ikke særlig glad for varm mad.
6. Jeg kan ikke klare krummer. Bare synet af dem og følelsen af, at de rører min hud. Ew..
7. Folk tror tit, at jeg er enebarn - men det er jeg ikke. Jeg har en storbror, der er 11 år ældre end mig. 
8. Jeg bliver meget nemt solskoldet, selvom jeg har en solcreme med (mindst) faktor 30 på. Dog bliver jeg lidt lysebrun derefter.
9. Jeg roder, og det er ofte, at jeg ikke kan finde min ting. Både mit værelse, mine skoleting og min computer er fyldt med rod.
10. Når jeg skal vågne ved, at mit vækkeur ringer, stiller jeg det altid mindst en halv time før, da jeg ikke kan stå op hurtigt.

Olivia
2012-11-03 / 11:45:00

Hahah, jeg hikker også utrolig meget. Nærmest hver dag, utrolig irriterende! Jeg har også været utrolig kræsen, men det har ændret sig, og det er jeg utrolig glad for. - Dog har jeg en veninde som ikke kan lide pizza osv, så hun er virkelig også bare kræsen, og ønsker ikke at smage nye ting!

Svar: Jeg får de her hikke anfald mindst 5 gange om dagen :-( ..men ikke at kunne lide pizza.. Wtf, hahaga
Pernille Friis



Amalie
2012-11-03 / 11:45:00
http://amalie.bloggersdelight.dk/

Årh, hvor er du smuk!
Elsker din blog, den er super fin!

Svar: Tusind tak! :-)
Pernille Friis



Olivia
2012-11-03 / 11:45:00

Aw hvor nederen med hikken! Jeg hader det virkelig, det er så irriterende. - Hahah, ja du har helt ret!

Svar: Ja det er så! Hader det, haha
Pernille Friis



Julie
2012-11-03 / 11:45:00
http://followmypictures.blogspot.dk

Rigtig gooooodt billede!

Svar: Taaak!
Pernille Friis



Naja
2012-11-03 / 11:45:00
http://najasfashion.blogspot.dk/

Super fedt billede! Hvilket kamera bruger du?

Svar: Et Nikon D90 :-)
Pernille Friis



Debbie
2012-11-03 / 11:45:00

Hvor har du køby din trøje og halserklæde du har på?:D

Svar: Trøjen er fra Gina Tricot og tørklædet er fra Monki :-)
Pernille Friis



Natasha
2012-11-03 / 11:45:00
http://www.inmyshoes.dk

Ej, hvor er du dog fin! & så lækker blog!



Amanda
2012-11-03 / 11:45:00
http://amandavang.blogspot.dk

Du har enormt flotte øjne :-) Ellers fin blog!

Jeg følger dig fast - håber du fik lyst til det sammen.

Svar: Årh, tusind tak skal du have! Tager et kig på din blog :-)
Pernille Friis




Navn

Blog