It's been a while


The title says it all. Jeg har holdt en lille efterårspause væk fra al blog-stressen og den mangel på inspiration, som jeg får, når solen går i hi og naturen bliver gul. Laver for tiden ikke andet end at fryse, sove og lave de tonsvis af afleveringer vi får for i skolen. Dog vil jeg takke jer der læser med, selvom min blog er lidt tom for indlæg for tiden - og tak for alle de inspirerende kommentare til mit forrige indlæg, dem sætter jeg virkelig pris på!

katrine korning

utrolig lækkert outfit! :)

knus
http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/



Emma
2012-09-27 / 17:40:00

Jeg elsker din blog Pernille, du er så gude smuk! Jeg har fulgt dig lige siden januar sidste år, da du bloggede på tumblr. Siden har du været min største inspiration. Bliv ved med at gøre det du gør, du har virkelig et talent for at blogge og fotografere!
Knus Emma.

Svar: Tusind tak skal du ha'! Det er altid rart at få sådan en kommentar, og dejligt at høre, at der er nogen der har holdt fast, selvom jeg har skiftet platform :-)
Pernille Friis




Navn

Blog