Vanilla bliss

Disse to The Body Shop produkter lå under juletræet til mig i år. De er fra serien Vanilla Bliss, der dufter SÅ godt og bestemt er en af mine yndlingsdufte fra The Body Shop. Især parfumen er jeg vild med, det er min første fra det mærke, så jeg vidste ikke helt, hvad jeg skulle forvente - men den dufter slet ikke alt for syntetisk og er heller ikke alt for sød + den holder hele dagen ♥

Clara
2014-01-02 / 20:52:00
http://cwft.blogspot.dk

Årh, jeg elsker vanilje! Og Body Shop! Jeg har faktisk ikke lige set de der, de ser vildt gode ud!
Du må meget gerne tjekke min blog også, hvis du har lyst :)
Clara
-cwft.blogspot.dk

Svar: Også mig :) <3
Pernille Friis



Stine
2014-01-02 / 20:52:00
http://fairestaddiction.blogspot.dk/

Lækre ting. Jeg har selv Body Butteren i Vanilla Bliss, og elsker den virkelig højt.

Svar: Er også allerede blevet helt afhængig af den, haha! <3
Pernille Friis



Celina
2014-01-02 / 20:52:00

Nej, hvor lækkert! Leder faktisk lidt efter en ny perfume - ikke fordi jeg mangler, men man bliver nogen gange træt af at duftene;) - og jeg vil helt klart, næste gang jeg er i Aalborg, gå ind og prøve den, da jeg ikke vil have noget der dufter syntetisk ( det er virkelig det værste, jeg føler man går og bærer rundt på kemikalierD: ) så tusind tak for lidt vejledning<3

Svar: Den er i hvert fald et duft værd! :)
Pernille Friis




Navn

Blog