Spring wishes 2014

Venstre: Bluse HER skorts HER jakke HER clutch HER   Højre: Bluse HER jakke HER shorts HER neglelak HER iphone etui HER
 
To lækre sæt, der bestemt gerne måtte snige sig ind i min forårsgarderobe! Disse sæt forestiller jeg mig, ville være perfekte til en lun forårsdag, hvor man dog alligevel behøver en bluse med lange ærmer for, at det ikke bliver for koldt (ved ikke om det bare er mig - men jeg får det nærmest kun koldt på overkroppen, og ikke rigtig på benene, haha) Den quiltede jakke, bluserne og shortsene har jeg kigget på i et godt stykke tid og tror snart, at de bliver bestilt hjem. Jeg har tilføjet links i bunden af billedet, hvis I også er interesseret i nogle af tingene 

Emelie Hansen
2014-03-06 / 21:31:32
http://emeliehansen.for.me

Vad är det för fint typsnitt på din header? 💕

Svar: Kan ikke huske hvad den hedder, desværre :)
Pernille Friis




Navn

Blog