Summer season

Modtog disse ting fra Billigvoks tidligere på ugen - et Eos spring 2014 sæt (her) og en Aussie 3 Minute Miracle hårkur (her), som jeg har læst så meget godt om på forskellige blogs, så glæder mig til at bruge den på mit hår, der godt kunne bruge lidt glans og gerne også lidt finere spidser. Det gjorde lige ugen lidt bedre, efter en kedelig uge med eksamenslæsning - men nu er to ud af fem (lykkeligt) overstået, så nu har jeg kun en skriftlig og to mundtlige tilbage, og så er jeg student! 
Sponsoreret indlæg.

Teresa
2014-05-24 / 22:03:11

Hold da op, 5 eksaminer er ikke så mange! Går du på stx? Det gør jeg nemlig, og jeg har 7 studentereksaminer.. Godt nok har jeg 5 A-fag, men det burde kun give en ekstra eksamen eller lignende, ikke?
Men held og lykke med dine eksaminer, det bliver så fedt at være færdig!

Svar: Ja, går på STX, men har kun 4 A-fag :) Har dog været heldig at have været oppe i mit kunstneriske fag i 1.g og 2 i 2., så det er ikke så slemt i år :) Tak - og i lige måde!
Pernille Friis




Navn

Blog