eBay goodies #4

1. Sko med snakeprint  2. Kjole  3. Halskæde  4. Jakke  5. Bluse  6. Cardigan  7. Playsuit  8. Blondetop  9. Todelt kjole  10. Bluse 11. Clutch  12. Højhalset bluse
 
Har fået tilføjet en del til min eBay watch list på det sidste, så jeg syntes, at det var på tide, at jeg lavede et eBay indlæg med nogle af tingene. Jeg har været tæt på at bestille en del af det, men har (indtil videre) holdt mig tilbage, da mit skab simpelthen er så fyldt, at jeg snart må lægge mit sommertøj væk - i hvert fald ting som shorts, som jeg nok, desværre, ikke kommer til at bruge før om lang tid. Desuden har jeg en pakke på vej fra Sheinside, som gerne skulle komme i morgen, der også skal være plads til - men eBay er alligevel så evigt fristende! 

Liselotte / Everyday Couture
2014-11-06 / 16:27:18
http://everyday-couture.dk

Er helt vild med nr. 4,9, 11 og 12 :)

/ Liselotte

Svar: De er ogaå så fine! :)
Pernille Friis




Navn

Blog