Zig Zag

Jeg har på Instagram modtaget en del spørgsmål om mit cover, og jeg havde faktisk helt glemt, at jeg havde et indlæg liggende (nogenlunde) klar om det. Coveret er et jeg selv har designet på Caseapp, hvor man selv kan designe sit cover til blandt andet iPhone og Samsung telefoner. Jeg tør på ingen måde at gå uden cover på min telefon i frygt for, at skærmen bliver knust, hvis den rammer jorden i et fald. Af den grund har jeg længe haft et billigt gennemsigtigt cover fra eBay på - det gjorde hvad det skulle, men det fik ridser og blev grimt på ingen tid, så et pænere cover pyntede en del. 
Sponsoreret produkt.

Julie
2014-11-04 / 21:01:00

Hvor er det fint!

Svar: Mange tak <3
Pernille Friis



Eira
2014-11-04 / 21:01:00
http://fashionwardrobe.devote.se

Åh vilket fint skal!! :) Hur gör du för att bli sponsrad av olika företag? Kram!




Navn

Blog