Black on black

Shorts HER jakke HER bluse HER
 
Fik disse sorte sager ind ad døren for kort tid siden - det er så ærgeligt, at forårsvejret endnu ikke har vist sig, så man kan finde lidt lettere tøj frem. Det var faktisk rent held at disse billeder nåede helt til bloggen, for da jeg skulle have hukommelseskortet fra kameraet over i min Macbook, mente jeg åbenbart, at indgangen sad øverst i højre side - men nej, det var jo cd-drevet der sad der. Så jeg måtte panisk kæmpe med at få det ud i et godt stykke tid - indtil jeg fandt en Youtube video der hjalp mig - pyha! 

kmstyle
2015-04-01 / 13:12:00
http://kmstyle.blogg.se

älskar shortsen!

Svar: Er også helt vilde med dem - såå fine <3
Pernille Friis



kathrine Johansen

Har lavet samme fejl, bare med en almindelig computer/bærbar, det var så dumt af mig, men fik da heldigvis det ud igen, hihi.

God aften!
www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

Svar: Troede at det havde stillet træskoene, haha. Heldigt at vi begge fik vores kort igen!
Pernille Friis




Navn

Blog