Pilea

For et stykke tid siden var jeg på udkig efter en Pilea, Pengeplante, Elefantøre - eller hvad man vil kalde den lille grønne plante - uden at finde en. I stedet for at vente på, at en blomsterhandler fik en hjem, gik jeg på en af "ting til salg"-grupperne for min by på Facebook og søgte en. Et par timer efter var jeg så heldig, at der var en, der gerne ville sælge mig en af sine Pilea planter (der i øvrigt havde 5-6 aflæggere, der kunne tages fra og plantes om) for en flad 50'er - så jeg har simpelthen købt en genbrugsplante! Jeg ville egentlig gerne have flere fremme, men af mangel på krukker står resten af planterne i kælderen på et bundt aviser lige i øjeblikket. Jeg ville SÅ gerne have fat i nogle af de rustikke krukker, som Søstrene Grene har fået - men at få fat på dem bliver en del af et større road-trip, når vi ikke engang har sådan en butik i den landsdel, hvor jeg bor (øv!), så indtil videre må jeg så nøjes med at beundre krukkerne på Instagram og en masse blogs. Hav en god søndag ♥

Katrine Ringbæk

Det er simpelthen sådan nogle fine billeder!

- http://katrineringbaek.bloggersdelight.dk

Svar: Mange tusind tak!
Pernille Friis



kathrine Johansen

Elsker virkelig din blog og dine billeder - det er så gennemført og fint!

God søndag!
www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

Svar: Tusind tak! <3
Pernille Friis




Navn

Blog