New in.

De tre neglelakker er fra L'Oreal Paris og fås til 40 kr. stk. i Matas - lige nu har de et tilbud hvor man kan få 3 for 2's pris. Det stod ingen steder da jeg var oppe og købe den, så ekspedienten var lige så sød at fortælle mig det. Har lige nu den orange på, og den skinner stadig som om, at den lige var lagt på. I dag kom min pakke fra Gina Tricot også. Har godt nok aldrig været så skuffet over en pakke fra Gina Tricot - hele 5 ting skal sendes tilbage. Havde bestilt to bikinier, som jeg lige kunne passe, dog underdelene.. De var virkelig små! Plejer altid at købe dem i xs, som normalt endda er for stor, men de her var virkelig, virkelig små. De sad lidt løst bagpå, men foran lignede de de der små nogen, som folk rendte rundt i, i 90'erne. Øv, de bliver sendt tilbage og bestilt i en større størrelse. Der var også et par shorts, der skulle sendes tilbage. De var rigtig fine på billederne, men da de kom på.. Ej, det vil jeg skåne jer for. Det sidste var et par lipglosser i forskellige farver. De så rigtig fine ud udenpå og i sådan en farve, som jeg altid har ønsket mig, men bare ikke kunne finde. Konsistensen var bare som en virkelig gammel sirup, der bare var aaalt for klumpet. Når jeg samlede læberne, og åbnede dem igen, kunne man bare se tråde af den ulækre lipgloss samle sig mellem læberne. Øv altså, men godt nok var der også et par gode ting i pakken.


Navn

Blog