Pastel.

ØV hvor er mit hår irriterende rødt, jeg er så træt af det, det kan bare ødelægge enhvert farverigt outfit. Tror virkelig, at mit hår snart bliver farvet i en brunlig farve igen - måske en del mørkere end sidst, bare andet end det jeg har nu :-(

Cul
2012-04-23 / 20:14:23
http://cul-blog.blogspot.com/

Du må ikke farve det brunt! Rødt er pænt!



Sophie

Vildt fed blog du har! Jeg er hel vild med udseendet og det du blogger om, respekt!

Har bare lige et par spørgsmål, som jeg ville hører, om du ikke ville svare på, i en kommentar, på min egen blog? så du virkelig sød!



1: Hvilket program har du lavet din header i?

2: Hvordan har du fået dato-headeren ind på midten og stå?

3: Hvordan gør du dine billeder så store?



føler mig lidt dum, men ja. håber du vil hjælpe <3



- sophie // blogginbyreimers.blogspot.com




Navn

Blog