On the ground

Jakke - Only. Tørklæde - H&M. Kjole - Gina Tricot. Sko - ebay.
 
Jeg ved det - bloggen er lidt stille for tiden. Jeg har samme undskyldning som alle andre, at skolen og en masse andet en gang imellem bliver prioriteret en smule højere end bloggen her. Ud over det, så husk min spørgerunde, som jeg regner med, at jeg snart slutter. Så hvis du ønsker at stille et spørgsmål, som jeg skal svare lidt mere detaljeret på, eller bare et enkelt spørsmål - så stil det der! Ud over det, så husk også min fødselsdag i morgen, hæhæ.

Liv

Haha, okay okay sidste spørgsmål for nu! Eller 2.. ;)
1. Hvilket redigeringsprogram bruger du?
2. Bruger du for det meste dit Nikon D90, foreksempel også på dette billede?



Katrine
2012-08-31 / 20:24:22

Elsker det sæt! og de sko! :O må seriøst eje dem, har bare ikke kunne finde dem nogle steder :)



Malene
2012-08-31 / 20:24:22

Hej Pernille, fed blog! Kunne du evt. fortælle lidt om dine eBay erfaringer osv??? Skal til at købe fra eBay for første gang og kunne godt bruge nogle gode fif :-)
If you don't mind! Kys

Svar: Har faktisk overvejet det, men troede bare ikke, at nogen ville gide at læse om det :-)
Pernille Friis




Navn

Blog