Modlys.

Vil først og fremmest lige sige TAK til alle de læsere, der har lagt mærke til, at jeg har flyttet min blog, og nu følger denne. Er virkelig glad for, at en del af jer har fulgt med, selvom jeg har flyttet min blog til et andet sted :-)

Billederne oven over er taget i dag. Sneen er smeltet en del steder, og har i stedet for efterladt en masse vand, der har gjort jorden fuldstændig blød og ulækker. Der var helt smattet og ulækkert der hvor jeg tog billederne. Hvor jeg dog værtsætter mine støvler for at holde mine fødder varme og tørre nærmest ligemeget hvad. Synes slet ikke billedet ligner, at det er taget på denne årstid, men i stedet for bringer der sommerminderne frem. Hvor jeg dog ikke kan vente til sommeren kommer igen! Jeg vil nu sidde mig til at redigere nogle af billederne fra bryluppet i lørdags, og vente på min kjole og refleksskærm nærmer sig min hoveddør.

Tabby
2012-02-15 / 18:45:51

Synes det er fedt du har fået blogget så meget på den nye blog her!

Jeg synes du er så utrolig smuk, og det misunder jeg virkelig. Din blog har jeg fulgt i over et år, og siden der har din blog været den første jeg har tjekket. + Elsker din stil! Ville elske hvis du lavede lidt flere outfit indlæg.



Stine
2012-02-15 / 18:45:51
http://diesvitae.blogspot.com/

Gud hvor fede billeder, det ligner jo de er taget en mild sommerdag. :-)




Navn

Blog