Mystisk krystal.

Har en del af dagen rendt rundt i byen fra genbrugsbutik til genbrugsbutik for at finde et par billige Levis bukser, som jeg kunne passe, dog uden held. De er alle sammen sådan nogle store gamle posede nolge, sådan noget øv. Vil bare så gerne finde et par, som jeg kan lave til shorts. Har allerede et par, og de sidder virkelig rigtig godt. I stedet for at købe et par bukser, fandt jeg så denne fine halskæde meden krystal på. Har ingen idé om, hvad det er for en krystal, er der nogen af jer der ved hvad det er for en? :-)

Christina Larsen

Den er godt nok yndig. Helt vildt flot!

Jeg håber du har held med at fine de perfekte Levis bukser snart :)



Kamilla
2012-02-16 / 17:49:14

Jeg blev helt "ked af det" da jeg læste du havde købt den i en genbrug, for den er godt nok fed! Jeg misunder dit "fund" Pernille. :-P



Michelle
2012-02-16 / 17:49:14

Årgh, så flot den er!

- jeg tror det er en bjerg krystal. :-)



Amalie
2012-02-16 / 17:49:14
http://foraarsblomster.blogspot.com

Det er uden tvivl en form for kvarts (f.eks. bjerkrystal) med noget andet blandet ind i. Den gyldne farve kunne godt være citrin. Hvis det hvide/gennemsigtige skinner i alle regnbuens farver når du holder den op i solen, er det bjergkrystal :-)




Navn

Blog