Kreta #1

Jeg kom for et par dage siden hjem fra Grækenland - eller nærmere sagt Kreta. Turen derned gik overraskende godt, selvom jeg er en af dem, der er rædselsslagen for at flyve. Vi boede på lejlighedshotellet Dionyssos Village, der lå 200 meter fra stranden, som i øvrigt var helt udemærket. En lille sjov ting var, at der en gang imellem kom en mand ned på stranden, som havde taget sin halvanden meter lange grønne leguan med, som så fik lov til at ligge på stolene og komme en tur i vandet - dog med sele på. Den var da slet ikke så sød, så man selv fik lyst til at have sådan en, nej da - det skal i ikke tro ;-) ♥ Ud over det har jeg valgt at dele min "Kreta-tur" op i flere indlæg, da jeg ikke er fan af lange tunge indlæg, men hellere vil have flere små. Håber I har det på samme måde!

Simone Angelbo
2012-07-31 / 17:39:31
http://simoneangelbo.blogspot.dk/

Virkelig lækre billeder! Det lyder skægt det med leguanen haha :-D

Svar: Tak! Og det var også ret sjovt, haha. Alle kiggede bare
Pernille Friis




Navn

Blog