A big package for me.

Ork ja - dagen i går har var lang. Havde en 8.00 - 16.25 dag i går, men smuttede dog en halv time før, så jeg kunne nå på posthuset. Så ud i den øsende regn måtte jeg, og hente denne fine runde pakke. Efter jeg havde hentet den kunne jeg ikke dy mig for at gå ind i den nye Danmarks største Netto her i lille Nakskov, og hvor jeg dog fortød det da jeg kom derind. Går aldrig ind i en butik på åbningsdagen igen - måtte stå i kø i en halv time for at købe de par enkelte ting ovenover. I dag har været en noget nemmere dag, 2 timers matematik, og to timers historie. Så skulle vi have fællestime med salsa, hvor jeg sad og lavede biologirapport, som jeg ikke er færdig med, og den skal afleveres i aften. Øv. Bagefter var der to timers studievejledning, hvor vi ærlig talt ikke rigtig lavede noget. Kan I gætte hvad der er i pakken?

Ida Helene
2012-05-09 / 19:25:16
http://conjuringcloset.blogspot.com

Et cykelhjul, helt sikkert!!



Anonym
2012-05-09 / 19:25:16

en reflektorskærm! ;)



Sofia
2012-05-09 / 19:25:16
http://byfia.com

Hoppas du får en bra start på helgen :D




Navn

Blog