Søndag.

Sådan ser min søndag aften ud - usund hygge med Lasse foran tv'et som står på kanal 6, hvor der vises Seven. I går stod den på hygge med nogen fra min gamle klasse, tror nu kun vi blev 9, men det er da stadig et par stylkke. I morgen skal jeg i skole gin, fra 8.00 til 15.30, virkelig ikke noget jeg gider. Forresten fandt Lasse og jeg de aller sidste Doritos i Fakta, det eneste sted jeg har set dem længe. Kender I nogen steder, hvor man kan købe de blå Doritos?

frederikke
2012-05-06 / 21:03:35

Jeg ved hvor du kan få dem (:



På Amazon.co.uk har de dem, Og der er de endda monster billige (:



Anne Sofie

Min far har købt nogen for nylig i et supermarked - og jeg er sikker på, det ikke var i Fakta. Men jeg kan lige skrive igen, når jeg finder ud af det :-)



Anna
2012-05-06 / 21:03:35
http://madeinjapan.nu

Förstår tyvärr inte vad du menar :c kan du tänka dig att skriva på engelska? eller förklara lite mer? haha, kram!



Anna
2012-05-06 / 21:03:35
http://madeinjapan.nu

Vänta, jag hittade google translate! Haha, om det finns flera att välja mellan? Nej, det är olika företag som är med varje månad om du menar reklamen :} Storleken på tampongerna tror jag är normal, om det var det du menade :)



DORRITOS =P
2012-05-06 / 21:03:35

du kan købe dem i kvikly ^^

og i super bedst



Anonym
2012-05-06 / 21:03:35

Netto




Navn

Blog