It's not winter yet

ller jo  - tæt på. Lige nu sidder jeg hos Lasse og ser film, og det er allerede fuldstændig mørkt uden for - så i form af lidt detaljebilleder får i lidt sommer og forår fra mig! ~ Denne uge har været ret afslappende. I går var det OD dag, og da jeg ikke arbejdede, havde jeg fri hele dagen. Som nogen af jer sikkert har set på min side på Facebook, laver jeg en lille giveaway når bloggen rammer 150 faste læsere - så glæd jer! 

Rikke
2012-11-08 / 17:09:00
http://www.stavefajl.blogspot.com

Hvorfor ville du ikke deltage i OD?

Svar: Kunne godt bruge en fridag fra al mit stress til at få indhentet et par af de afleveringer, som jeg var bagud med :-)
Pernille Friis



Olivia
2012-11-08 / 17:09:00

Det er blevet vinter hos mig. Jeg ligger desværre syg, ævæv. Jeg er bare aaltid syg. - Den der giveaway foregår den kun inde på Facebook? (:

Svar: Ja det er det værste ved denne årstid :-( .. Men nej, den bliver holdt her på bloggen når der er 150 followers :-)
Pernille Friis



Anonym
2012-11-08 / 17:09:00

Du har helt ret. ): Ih hvor dejligt, så har jeg også en chance for at være med. Super!

Btw: Jeg er vild med din blog, jeg er altid inde for at se om der er blevet lavet nye indlæg. Desværre er det ikke lige hver dag, hæ. Men super billeder og tekst til. (: Det skal du vide.

Svar: Ja, desværre kommer der ikke indlæg lige så tit som jeg ønsker. Men tak for al rosen! :-)
Pernille Friis



Minela

Jeg kan huske, at jeg tit var inde at kigge på din gamle blog, og nu har jeg endelig fundet din blog igen. Den er super fin og fyldt med utrolig fine billeder. Trøjen på billedet ser rigtig fin ud og armbåndene er også utrolig fine.

Jeg deltog hellere ikke i OD-dag. Det var dejligt med en fri-dag. Nu vil jeg lige spørge dig om noget med dit design. Hvordan har du lavet din header? Og dit design, hvordan er det lavet? Har du hentet et blogskin, for hvis du har, var der så kommentar boks med? :)

minelakahrimanovic.blogspot.com

Svar: Tak skal du have! Headeren har jeg lavet i gimp, hvor jeg har sat noget tekst ind på et billede som et nyt lag, markeret teksten, og så åbnet laget hvor billedet er (så teksten stadig var markeret) og så klippet det ud :-) Jeg har selv lavet mit layout.
Pernille Friis



Leila
2012-11-08 / 17:09:00
http://www.leilakrak.blogspot.com

Smukke billeder!

www.leilakrak.blogspot.com




Navn

Blog