Lately on Instagram

Beauty shopping i Madrid, is og frugt i solskindet, mit vindue, din fineste perlebesatte bluse fra Madrid, gade i Madrid, marengskage fra Madrid, rejer i hvidløgssauce (i Madrid), detaljer fra mit værelse, to fantastiske appelsiner og mariekiks. Hvad synes I om sådanne indlæg? Vil I helst bare have indlæg med billeder fra mit kamera eller også disse en gang imellem?

Emma
2013-04-17 / 16:44:26
http://jamaiisvu.blogspot.dk

Hvor brede er dine billeder? :)

Svar: 900 px :)
Pernille Friis



Camilla
2013-04-17 / 16:44:26

Synes det er rigtig fedt. Kan du måske lave en roomtour en dag?

Svar: Ja, min roomtour er faktisk planlagt, da jeg her i slutningen af april skal have lavet mit værelse fuldstændigt om :-)
Pernille Friis



Julie
2013-04-17 / 16:44:26
http://juliefisker.blogspot.dk

Flotte billeder, bliver helt i somme humør (igen, igen).
Glæder mig til roomtour :)

Svar: Nemlig :) Glæder mig også til, at mit værelse bliver lavet
Pernille Friis



Anonym

Et lykkeligt tilfælde ledte mig ind på din blog, og jeg er efterladt helt mundlam. Jeg er helt betaget af dine smukke billeder i stærke og klare farver - du er virkelig en talentfuld fotograf.

Svar: Iiih, tusind tak! Man bliver så glad når man får sådan en kommentar <3
Pernille Friis



Olivia
2013-04-17 / 16:44:26

Årh ser ud som en god tur. Jeg var i Body Shop i fredags. omg, den mango body lotion, skal jeg bare have. Dufter sååå godt!
- ej hvor sjovt, den fine, hvide bluse du har billede af prøvede jeg i H&M. :)



Lise
2013-04-17 / 16:44:26
http://liiseeal.blogg.no

nydelige bilder!

Svar: Tak! :)
Pernille Friis




Navn

Blog