Lately on Instagram número cinco

Kan stadig mærke sommeren og varmen på de her billeder - savner det allerede! Der er nu under en uge til at jeg skal starte i skole igen, det føles helt surrealistisk, at jeg allerede skal begynde i 3.g allerede - synes nærmest, at jeg lige er begyndt på gymnasiet.  Husk at følge mig på instagram - @Pernillefriisx  ♥ 

Lurs
2013-08-09 / 09:05:39

Hej :)
Du skulle vel ikke kende nogle gode tumblrs med room interior inspo - gerne i din 'stil' :-)

Svar: Nej desværre ikke, kunne også godt bruge nogle ..
Pernille Friis



Amanda
2013-08-09 / 09:05:39
http://amandadamtoft.blogspot.dk

Så flotte billeder, elsker din instagram :-o
Kender det godt, er lige startet i niende, og det er så mærkeligt, at tænke på, at jeg kun har et år tilbage med de mennesker, jeg har kendt siden nulte, så underligt :/

Svar: Tusind tak <3 Ja, kan også godt huske det den gang jeg gik ud af folkeskolen - det var så underligt.
Pernille Friis



Rikke
2013-08-09 / 09:05:39

Hvilken effekt bruger du på dine billeder? (dem her feks) de har sådan et lækkert filter over sig :)

Svar: Hej! Jeg bruger ikke Instagrams filtre, men redigerer dem i Camerabag 2 :)
Pernille Friis



Line
2013-08-09 / 09:05:39

Hvor er din flotte snakeskin pung fra? :)

Svar: Michael Kors :)
Pernille Friis




Navn

Blog