This fall I'll be wearing..

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4.HER
1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER
1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER
 
Har lige fået lavet et par collager til Jer med tøj til efteråret, nu når det snart er september. Det hele er tøj, som jeg sagtens kunne købe mig, et par stykker af det er jeg allerede ejer af og nogle planlægger jeg at købe. Ponchoen og vesten er jeg i hvert fald helt sikker på, at jeg være give mig selv i gave efter min fødselsdag den 1. september. Har I selv en eller flere favoritter? 

Hosannah

Lækre sager!!

Svar: Bestemt!
Pernille Friis



Olivia
2013-08-17 / 20:16:30

Jeg er vild med striktrøjen fra H&M, den må jeg selv lige få fat på! :) Har du set på hjemmesiden Bon'a Parte? (: De har også nogle lækre ponchoer, du måske kunne lide..

Svar: Den er også lækker :-) Kender dem godt - men de går ikke ned til den størrelse jeg skal bruge, desværre..
Pernille Friis



Olivia
2013-08-17 / 20:16:30

Lækre ting, jeg er især vild med striktrøjen fra H&M. Den må jeg selv lige få fat i, hehe. (: Kender du hjemmesiden Bon'a Parte? De har også nogle super lækre ponchoer, du måske kunne lide!



Stefanie
2013-08-17 / 20:16:30
http://stylebystefanie.dk

Ej hvor sjovt! Har også kigget på både pochoen og vesten fra eBay :D<3 Såå fine!

Svar: Hvor pudsigt - men de er også rigtig flotte!
Pernille Friis



Cecilie
2013-08-17 / 20:16:30

Hvad str. har du købt jakken i, fra riverisland? :)

Svar: 6 :) Men det er ikke den der er på collagen her, som jeg har.
Pernille Friis



Olivia
2013-08-17 / 20:16:30

OBS, jeg kom til at ligge to af de samme kommentarer ud.. beklager.
- åh ja, Bon'a Parte har desværre meget store størrelser.. det er lidt ærgerligt. Jeg har desværre samme problem.



Mathilde
2013-08-17 / 20:16:30

Elsker din stil, den er så feminin og flot



Alberte

SÅ fine ting! Elsker alle de skønne farver! Knus <3




Navn

Blog