Update

Fik tidligt fri i dag da mit spanskmodul var aflyst, så jeg tog direkte hjem og bagte en lille portion havregrynsbananpandekager og slappede af. Jeg beklager min blogging for tiden (eller mangel på samme) og den middelmådige blogkvaliteten - der er bare så mange ting jeg gerne vil nå og kun få af dem er der tid til, kender I det? Der er gang i en masse projekter hos mig: jeg skal have malet min antikke rokokostol hvid, produceret nikkelfrie møtrikker til mine armbånd, sendt en masse pakker og rykket om på mit værelse, kom glad påskeferie!

Rikke
2013-02-27 / 15:39:07

Det ser virkelig lækkert ud!
Måske kunne vi få opskriften? <3

Svar: Har dog ikke brugt nogen opskrift - men her er ca. det jeg har puttet i : 1 banan, 1 æg, 1/2 dl. havregryn, 1/4 dl. mel, lidt salt og lidt sukker. :) Der blev 6.
Pernille Friis



Thea
2013-02-27 / 15:39:07

Mums, det ser lækker ud! Deler du? ;-)

Svar: Nææ, for de er allerede spist! :D
Pernille Friis



Julie
2013-02-27 / 15:39:07
http://howweact.blogspot.dk

Det lyder dejlig, med en masse ting at gøre. Jeg har absolut ingen ting at lave ;) og billedekvalien er sguda perfekt! :o

Svar: Det er også min blog-kvalitet jeg skriver om :-D
Pernille Friis



Mette

Wauw, ser skønt ud! :)



Amalie
2013-02-27 / 15:39:07

Ser vildt godt ud! Du har en VILDT fed blog. Har du lyst til at følges via GFC og Bloglovin? :)
http://aveclamodebyamalie.blogspot.dk



Anonym - sorry......
2013-02-27 / 15:39:07

Hej Pernille.
Jeg vil gerne vide, hvordan du laver de nikkelfri møtrikker? :-) Vil selv i gang med de møtrik-armbånd, men har nikkelallergi, så det går ikke )-:
HILSEN MIG

Svar: Har selv nikkelallergi - men jeg har kontaktet et byggefirma, der så spørger deres møtrik-fremstiller om de muligvis kan lave nogle uden nikkel. Dog skal du bestille utrolig mange af gangen :)
Pernille Friis



Julie
2013-02-27 / 15:39:07
http://followmypictures.blogspot.dk

Det ser vildt lækkert ud! Og forresten så er dine billeder vildt gode!

Svar: Tusind tak skal du have!
Pernille Friis



Emma
2013-02-27 / 15:39:07

Prøvede at lave pandekagerne, og det var en stor succes. De var helt vildt lækre! :)
Har du andre gode -gerne sunde- opskrifter? :)

//Em...

Svar: Desvære ikke - kun salater osv. :-)
Pernille Friis




Navn

Blog