Farvel

Ikke til jer, men til mit slidte og tofarvede hår. Jeg har endelig bestilt en frisørtid, så nu kan jeg få lidt sundere hår og få farvet min sommer-farve væk (Mit hår er blevet MEGET afbleget af sol og vand, og den lyse farve er endnu ikke gået væk) glæder mig, tror det er over halvandet år siden jeg blev klippet sidst. ♥  BTW. finder jeg også vinderne af min giveaway i morgen - glææd jer, haha.

Emilie Mahler

Gudskelov! Troede at du sagde farvel til bloggen! :D

Svar: Jaa, overskriften kan fortolkes på flere måder :D
Pernille Friis



Olivia
2013-01-23 / 17:57:00

oh god, troede også lige du sagde farvel til os. )-: Men ih hvor dejligt du skal klippes! Jeg blev klippet sidste onsdag og det var også omkring 1½ år siden jeg sidst var blevet klippet. (:
- det er så deeeeeeeeejligt at blive klippet!

Svar: Haha! Glæder mig også, mit hår er rigtig slidt.
Pernille Friis



Sonja
2013-01-23 / 17:57:00
http://lovdal.dk

Du gav mig et chok, søde ven!

Svar: Haha!
Pernille Friis



Marie
2013-01-23 / 17:57:00
http://www.and-mary.blogspot.com

Åh jeg gad ellers godt eje dit hår!! Det har lige den farve jeg godt gad have!

Svar: Gad jeg også, hvis det altså var hele håret, der var den farve ;-)
Pernille Friis




Navn

Blog