Lately on Instagram número cuatro

I løbet af det sidste stykke tid har jeg fået luftet en masse shorts og let tøj. Købt en masse nyt tøj og spist en del danske jordbær. Alt i alt har jeg generelt nydt den danske sommer - som endelig har vist sig. Husk at I kan følge mig ved at finde @Pernillefriisx ♥

Nicoline
2013-07-09 / 18:08:48

Hvor er de hvide blonde shorts fra ? :-)

Svar: Ebay, der er link i forrige indlæg :)
Pernille Friis



Emma
2013-07-09 / 18:08:48

er helt forelsket i dine billeder! de er så dejlig indbydende og lyse! :D bliv ved med det gode arbejde!!

og forresten! hvor er din sindssygt fede blonde-soft-bra fra? :) faldt for den lige med det samme :D

Svar: Tusind tak! Den er fra Loved by Christiane Schaumburg-Müller :)
Pernille Friis



Julie Fisker
2013-07-09 / 18:08:48
http://juliefisker.blogspot.dk

Din instagram er bare så flot, er helt forelsket i din cardigan!!

Svar: Tusind tak! Er også helt vild med den selv <3
Pernille Friis



Heidi N

Sikke nogle fine billedere(:
Jeg nyder virkelig at sommeren er kommet.
Jeg elsker nemlig kirsebær, vandmelon og jordbær(:

Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

www.dyreglad-pige.blogspot.com

Svar: Tusind tak! Elsker også sommeren og al dens frugter :)
Pernille Friis



Anonym

Virkelig nogle lækre billeder og dine shorts er bare sååå fede:))

Jeg har en giveaway kørende på min blog lige nu hvor du kan vinde 4 ELF produkter, der er enkle regler og du kan læse dem Her: http://ceciliesdraebye.bloggersdelight.dk/2013/07/elf-give-away/

Det ville betyde meget hvis du havde lyst til at deltage:) Mange knus Cecilie

Svar: Tusind tak :)
Pernille Friis



Amalie Wessel
2013-07-09 / 18:08:48
http://amaliewessel.dk

Så fine billeder!! Gør det ondt at få lavet navlepiercing? Og hvor har du fået lavet din? :))

Svar: Tak! Synes nærmest ikke det gjorde ondt - mindre end at få lavet "de normale" huller i ørene, da der ikke var nogen form for stikken eller smerte bagefter :) Jeg fik den lavet hos Jims Body Piercing i Nykøbing Falster.
Pernille Friis



Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ
2013-07-09 / 18:08:48
http://patriciac.blogg.se

Snyggt!




Navn

Blog