Lovely sequins

Toppen jeg har på er ny og er fra New Yorker til små 99 kr. - synes den er så fin til disse shorts, da farverne ligger så tæt op af hinanden men palietterne skaber en god kontrast mellem blusen og shortsene. Dagen i dag har jeg brugt på at slappe lidt af, og så har jeg været oppe i døgnposten og hente en ny brugt cardigan fra Buch Copenhagen som jeg længe har ledt efter. Nogen af Jer har nok allerede set den på instagram (@pernillefriisx) I morgen har jeg planagt at tage nogle flere billeder af tøj jeg sælger og lægge på min salgsblog, som I finder her. Husk at jeg giver 10% rabat, hvis der købes mere end en ting ♥

Anonym
2013-07-31 / 18:23:48

Yay, elsker når der kommer nyt tøj på din salgsblog. :D Har købt et par ting før, og det var helt sikkert ikke sidste gang!

Svar: <3<3
Pernille Friis



Frederikke
2013-07-31 / 18:23:48
http://innocentcherry.blogspot.dk/

Er helt væk i shortsene. De ser så lækre og bløde ud ! :)

Svar: De er også helt fantastiske at have på :)
Pernille Friis



Camilla - Scent of Fashion
2013-07-31 / 18:23:48
http://scentoffashion.dk

Så fine shorts!

Svar: <3
Pernille Friis



Ida / Fashionlab
2013-07-31 / 18:23:48
http://www.fashionlab.dk

Du er god til det med farver! :)
Elsker farverne, materialemikset og de lette materialer :)

Svar: Tusind tak <3
Pernille Friis



xenia
2013-07-31 / 18:23:48

De short der.. de er lige mig!<3 hvor er de fra? (er ny læser på din blog, så ved ikke om du har skrevet det i et tidligere indlæg, hæ)




Navn

Blog