Lately on Instagram número tres

Jeg er godt klar over, at jeg sprænger lidt over hvor gærdet er lavest med alle mine Instagram-indlæg, men det er bare så nemt og fint, og så ELSKER (!!) jeg collager. På billederne ses: Lidt halve outfits, billeder fra mit værelse, pakker, min nye bluse fra Asos (højre hjørne øverst), nyt tøj, min tan-line og mig fyldt med fregner i hovedet, efter en dag i solen. Fortsat god sommer til jer! ♥

Cecilie Skovgaard

Flotte billeder! Hvad hedder din Instagram? :-)

- Jeg har i øjeblikket en giveaway kørende på min blog. Du kan vinde et par lækre valgfri øreringe fra StarsForStacy.dk - giveawayen slutter nu på fredag!

http://frklarsenhappiness.blogspot.dk/search/label/Giveaway

Knus Cecilie

Svar: Taak, hedder pernillefriisx derinde :)
Pernille Friis



julie
2013-06-05 / 18:02:16

Hej Pernille
Vil du smide et link til den smukke top fra asos?
Er rigtig vild med din blog!

Svar: Desværre ikke, da den er udsolgt :( Og tusind tak!
Pernille Friis



Pernille
2013-06-05 / 18:02:16
http://falmethvid.blogspot.com

Det er nu altid hyggelige med en instagram post! Desuden er dine billeder derinde også rigtig fine (-;



Laura
2013-06-05 / 18:02:16

Hej Pernille
Hvornår må vi se hele dit værelse, kan allerede se der er nogle fine detaljer :)

Svar: Når det er 100% færdigt :)
Pernille Friis



Marie
2013-06-05 / 18:02:16
http://www.and-mary.blogspot.com

Pernille!! HVad er det du hedder på Instagram? SÅ fine billeder du ligger ind. Jeg vil følge dig! :D

Svar: Tusind tak! Jeg hedder pernillefriisx derinde :)
Pernille Friis




Navn

Blog